Direktlänk till inlägg 29 september 2013

Inget bloggande, men rolig helg :D

Av Karolina Gustafsson - 29 september 2013 18:28

Inte bloggat under helgen för finns ju inget internet i lillerud... :/
Så får skriva om hela helgen nu :)

Fredag- va ute o gick en ganska lång tur, :) haha, Ammie börja bita efter gräs hela tiden, o tillslut sa loise "ta lite gräs då för fan, du blir så jävla sur annars..." Haha, jag typ doooog xd
Vi hoppade oxå i paddocken o en riktig ryktning som verkligen behövdes !
Haha, på kvällen så hade vi ett litet "kalas" eftersom mamma fyllde år :) åt tårta o typ mat o så :)

Lördag- va på Säffle marten :D haha, köpte ingenting, förutom munkar, o jag åkte en karusell, ENSAM ! :(
Haha, vi skulle gå o köpa langos, haha, Loise skulle ta upp pengar o får bara upp 40kr, o sen fann hon inge mer, o jag sa direkt "men jag har kvar en 100 lapp", o drar upp en 20 lapp.. Woops, hade visst bara 20, så vi fick dela på en langos för de va de enda vi hade råd med. Efter vi hade åte upp så finner loise en 100lapp i fickan, o jag med, herre, att vi inte kunde fönen dom före.. :(
När vi va hemma så gick vi ut o gick en kort bit med hästarna o sedan hoppade vi med dom :)
Duktiga som vanligt :)
Vi skulle ta ut dom id en stora hagen med dom stora hästarna, de va inte de bästa vo ha gjort. Dom hade inte varit där inne på länge märkte vi. Alla hästarna va helt galna, Calle o fille jagade Otis o Ammie jätte länge, o då va Ammie tuff! Hon sparkade riktigt högt !
På kvällen när vi skulle ta in dom va dom lite lugnare, iaf Otis o Ammie, de va dock INTE Calle o fille..

Söndag/idag- vi åkte upp t stallet o hoppade lite med hästarna. Sen visade vi riktigt länge. Tog en massa fina bilder osv. Vi åkte sedan ner igen o bara kollaps tv typ ! Nu är jag tbaka i arvika igen! Skola imorgon men skriver mer då :)

OBS! Tjejkväll imorrn i arvika om de va nån som inte visste !

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

:)

Av Karolina Gustafsson - 19 december 2013 19:38

8664588724

Av Karolina Gustafsson - 25 november 2013 09:25


Hemma och är sjuk idag. Men asså, jag har inge o skrivs om typ ? Och jag kan ju inte skriva om hur de går med Otis och Ammie. När jag inte är hos dom, så vet inte vad jag ska skriva om, o jag kan inte göra sånt jag "tipsar" om för jag suger på sånt, ...

Av Karolina Gustafsson - 23 november 2013 18:40


Shit, folk som är inne kollar bloggen för har fortfarande lika många läsare, men kön s dumt o inta ha bloggat när nån går in o kollar, ska iaf försöka o blogga igen, ah, under tiden jag inte har bloggat så har jag, varit i Spanien, vart med Ammie o O...

Av Karolina Gustafsson - 14 oktober 2013 19:37

woopsi, hehe, igen, inget bloggande för har ändå aldrig något att skriva om, men kan ju berätta vad som hänt dåååå. fredag 11/10 a, va i skolan som vanligt och hade mys med klassen på so´n, hehe, kollade på herkules och åt godis :3 efter skolan å...

Av Karolina Gustafsson - 6 oktober 2013 20:49


Go helg med gött fölk på arvika marten ! :D Hoppas de blir lika kul nästa år asså, om de går o få bättre så gärna de ! va nere på marten idag oxå, fast inte så länge, hem o åt o nu filten över mej i söffa o koller på tv. :) Skola imorgon igen :) ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
<<<
September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards