Direktlänk till inlägg 25 november 2013

Tjöööt.

Av Karolina Gustafsson - 25 november 2013 09:25

Hemma och är sjuk idag. Men asså, jag har inge o skrivs om typ ? Och jag kan ju inte skriva om hur de går med Otis och Ammie. När jag inte är hos dom, så vet inte vad jag ska skriva om, o jag kan inte göra sånt jag "tipsar" om för jag suger på sånt, o de jag tycker är fint o så tycker väl alla andra är as fult. Jag kan ju lägga ut grejjs om jag har köpt något, men de har jag inte gjort på ett tag, såå.
Kan ju iaf tipsa om "Annas pepparkakor" för de är fan dom goaste pepparkakor jag nånsin ha åte!
Apotekarnes julmust är ju oxå rätt grym då! Men kan iaf skriva när jag ska t Otis o Ammie under helgen. Såååå hade så gött tills dess.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

:)

Av Karolina Gustafsson - 19 december 2013 19:38

8664588724

Av Karolina Gustafsson - 23 november 2013 18:40


Shit, folk som är inne kollar bloggen för har fortfarande lika många läsare, men kön s dumt o inta ha bloggat när nån går in o kollar, ska iaf försöka o blogga igen, ah, under tiden jag inte har bloggat så har jag, varit i Spanien, vart med Ammie o O...

Av Karolina Gustafsson - 14 oktober 2013 19:37

woopsi, hehe, igen, inget bloggande för har ändå aldrig något att skriva om, men kan ju berätta vad som hänt dåååå. fredag 11/10 a, va i skolan som vanligt och hade mys med klassen på so´n, hehe, kollade på herkules och åt godis :3 efter skolan å...

Av Karolina Gustafsson - 6 oktober 2013 20:49


Go helg med gött fölk på arvika marten ! :D Hoppas de blir lika kul nästa år asså, om de går o få bättre så gärna de ! va nere på marten idag oxå, fast inte så länge, hem o åt o nu filten över mej i söffa o koller på tv. :) Skola imorgon igen :) ...

Av Karolina Gustafsson - 5 oktober 2013 10:59


Woopsii, inte blogga på länge, men har inget att blogga pm såatteeeee.. Tjejkväll på tisdagen, o sen träning på torsdagen. Igår, fredag, började ju arvika marten, så va ju såklart där :) åkte många karuseller o de ska bli samma idag :) torget nu på d...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards